måndag 1 februari 2016

Mycket i huvudet....

Frånvaron beror på att jag har så mkt att-göra-göra-på-jobbet. 
Kommer aldrig ikapp. 
Har verkligen försökt att slappna av denna helgen, men det har inte gått så bra... Vaknar på nätterna och drömmer om Excel, vilka artiklar som skall ändras vart osv 
Kanske ej så bra? 
Och just nu kan jag ej vara ledig för vi har mässa nästa vecka. (Därav arbetsbelastning...) 
Det är ju också skoj. Fast just nu är det lite för mycket av allt... Och inte har jag ju det lugnt hemma på kvällar/helger.. 
 
Men det lugnar sig förhoppningsvis snart annars får jag nog lov till att ha en liten "semester". 
Är totalt livrädd för att braka samman... 
Tror ej jag gör det, men rädslan finns där. 

Helgen var mest såhär: (kall!) 

Hann även med en liten ensam shopping på Kungsmässan. Fyndade massor. 
Jeans på 70% rea, vårskor till John, en till pyjamas på Lindex för halva reapriset och med bonus kostade den: 62,50kr. Lagom haha... 

Nej, nu måste jag ladda upp för en pressad vecka. Det SKA gå. 
Ha det så hörs vi snart igen med mer glad info eller något ytligt hoppas jag. :) 

/V. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar